Gatukonst

 
 
Igår när jag och min kollega var ute och jobbade, så cyklade vi förbi dessa fina konstmålningar runt om i Malmö. Tycker det är så fint!
 
Dagen igår gick föresten väldigt fort! Det var lite mer att göra på jobb och så ingår det att vi ska besöka praktikplatser och vädret igår, som var så soligt och härligt, gjorde att tiden bara susade förbi!
Efter jobb, så gav jag mig ut på stan för att hitta en midsommarklänning. Vill ha en avslappnad, fin, och så med blommor! Men hittade inte, så får ut och leta idag! Efter shoppingen, eller ja super-snabba-shoppingen, (orkade verkligen inte leta mer än i 2 butiker!, men hittade dock fina träningskläder!) så träffade jag upp Josse för en fika.
När jag hem så somnade jag bums på soffan! Faaaan, att soffan är så otroligt skön! haha. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: