En kväll i vintern

Hej hej hemskt mycket hej! 

Tänkte det skulle vara skönt att skriva lite som man vill. Har nämligen precis lämnat in min första uppgift till skolan. Att skriva recensionsuppift. Fast det kanske jag nämde i förra inlägget? 
Iaf... Nu är det gjort! :) och det var ganska roligt. 
Men nu väntar hemtentan... Mindre kul då. Mest massa jämförelse med kurslitteratur och sånt. 

Har börjar kvällskursen! Den vekar bra! Men sen så får jag vara kreativ där vilket jag uppskattar så mycket. Vi kommer få föreläsningar av skådespelare, konstnärer, scenkonst, måla Kroki.. Ja massa sånt :) så mina tisdagskvällar kommer jag alltid längta lite extra till :) 

Redan torsdag och snart helg, dagarna springer verkligen förbi! I morgon ska jag plugga hemma och sedan hälsa på Emma <3. På lördag vankas det kräftskiva! Haha ja, ni läste rätt! Detta pga att den blev inställd i augusti eller det hittades ingen tid för den. Men nu så! Tur att man tycker om både räkor och kräftor ;) 

Just nu chillar jag i soffan bara, ritar lite, slö tittar tv serier. Rätt skönt att bara vara inne och varma sig. Det är så kallt ute! Varit ute nästan hela dagen på möte och sedan jobb. Brrrrr. Men det är alltid extra skönt då att bara mysa ner sig när man kommer in :). Och så älskar jag ju snön! Tycker den är så vacker, och så lyser det upp så fint. Och visst märker man att de blir ljusare och ljusare på kvällarna med. :) 


Ha nu en fin kväll kära ni! Puss puss 
Caroline 


En liten teckningskladd ;) testade nya pennor! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: