Det var ju inte igår!

Heeej :)

Nu tänkte jag börja blogga igen! ;)

Hmm jahaja, vad ska jag börja med...

Det är höst , så alla rutiner fungerar som vanligt igen! Träna, vakna i tid osv.. Jag älskar hösten och våren. Sommaren är för varm för mig (men jag älskar sommarkvällar!), och vintern är för kall (men jag älskar snö!). På hösten ändras luften, den blir klarare, friskare! Färgerna på träden är så vackra . Temperaturen sjunker, mysiga innekvällar med ljus.. Och de snygga höstkläderna!

Har börjar nytt jobb! Mitt förra var ett vik, nu har jag fast jobb i förskoleklass. Har väl funderat nått enormt på om yrket är rätt. Men tror det är de! Älskar barn och att arbeta pedagogiskt, handleda och alla barnskratt. Alla jobb har ju baksidor så även mitt... Jag måste lära mig att stanna kvar! Landa.. Mitt nya mål ;)

Känns som jag flummar! Haha :)

Nej nu mys i soffan!

Puss på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: