Tjollohooppp!

Idag är jag väärldens gladaste!


För idag, just IDAG! har vi sålt vår lägenhet!!! wiieee, så nu är ALLT klart!
Nu ska vi bara vänta i 3 månader..... ååå... vill ju Nu Nu nuuuu!
Olli å jag firade med att äta ute och så var vi och spanade lite i inredningsaffärer. OJ, vad jag vill ha mkt till köket!!! Jag som inte ens gillar att laga mat!?!


Nu ska vi fortsätta fira :)
Bara för de får ni se en bild till på vår NYA lägenhet :)



Köket :D

Nej, ni får se 2! ;)
På badrummet med, bara för jag tycker det är så fint!



Äh, slänger in sista bilden också! På det 3e rummet :)


Bilder hemnet.se



PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Grattis grattis grattis!!!!! Så himla skönt! Fick ni vad ni begärde??

Förlåt att jag inte svarade innan, vi hade föräldramöte och jag kom inte hem förrän nu. Kan vi inte höras i helgen? :) Saknar dig!



Pusspuss <3

2011-03-30 @ 20:38:50
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: