hösten betyder nya mål!

Åå jag tycker så mycket om hösten! Vågar knappt säga de högt för då blir man ju nerhuggen... typ :P
Men för mig betyder hösten en ny start, som på nyår. O jag älskar nya starter!
Speciellt denna hösten, för nu ska jag ju börja som danslärare. åå som jag längtar de är så sjukt kul nu när man lärt sig alla danser så nu vill jag bara lära ut :)
Jag ska börja dramakurs i morrn och jag å Jessie ska skriva examenarbete.

Låter mycket?
Det är mycket!
men å vad jag tycker om att ha fullt att göra!

Och denna period kommer bara vara 10 veckor, för då slutar allt. PUFF på samma gång! båda kurserna och dansen.

så, kommer nog kännas som semester under julen :P



Hmm hmm, idag då?
Jo idag har började jag dagen med att äta frukost på Mormors Bageri med Josse o Carro :) Men jag har drabbas av en dunder förskylning... så gick hem o somnade bums, sen har jag övat lite dans.
I morrn skolstart för drama sen öva dans på gymmet med Hanna.
Är så peppad !!!


Nu ska jag ta en glass o se på film!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: