nytt hååååår ;)



Tjaaa bebes!

Josse och jag har fixat håret i veckan, vi var ju tvugna att visa er resultatet :)

Jag gick till en ny frisör i Malmö, tänkte att eftersom jag ändå ska flytta dit så kan man ju ha en frisör där och vet ni? jag hittade VÄRLDENS BÄSTA! genom en blogg faktiskt! Har ALDRIG varit med om att en frisör har brytt sig så mycket om hur JAG vill ha det och kommit med tusen lösningar om hur man kan göra o sånt. Nu blev mitt askblont för jag ville ha bort allt GULT (från förra frisören)! och en page, inte så man ser de tydligt men de e pytte lite längre där fram.
Asså denna frisören va så sjukt härlig och pratglad! haha guuud som vi pratade om allt! och vet ni? Hon hade lekt med Oliver när hon va liten! hahahah sånt sammanträffande! :)
nej, asså detta va mitt bästa frisörbesök någonsin!!!!! :D


Detta va igår, fredags, när jag kom hem åkte jag å Josse till Sanna och hade vinkväll med ett gäng härliga tjejer :), sen drog vi till herkules. men jag e ledsen men de är inte roligt där längre!!! jag vill ha nytt nytt!!! men det var trevligt ändå såklart :)


nej, nu kommer snart Jessie! Vi ska börja skriva på examensarbetet!!!!! aaaaaa, my god,!!!! liksom EXAMEN!!!! haha, kan inte fatta det.
Jag ska baka morottskaka så vi får lite sockerus, eller jag måste ha det :P


Ikväll blir de hem till Annika på födeseldagsmiddag :)
Ha en trevlig löööördag!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: