Det här med jobb.....

Är så trött.. ögonen typ ramlar ihopa! asså jag har jobbat nått så otroligt mycket. 
Det känns ju som man missar allt!. Men nu är det bara EN helg till!!!! sen har jag bara nån dag här å där i augusti. Fan vad glad jag är för det!!!! :) Nu börjar min semester liksom! .. eller ja, efter helgen som kommer!.

Idag ska jag ju såklart jobba :P men bara ett snabbt pass, så skööööönt, sen är jag ledig i 3 dagar!! ska pyssla med lägenheten. Sovrummet är fortfarande inte klart, här ska med målas och grejas!

Igår färgade Olli mitt hår.. han kunde! han va skit duktig , jag var nämligen livrädd..... men ville färga håret NU. jag är sån, vill att allt ska hända på en gång. 
Håret blev ljusrött, jag vill inte riktigt ha det så.. ska in till Nova innan jag börjar jobba å köpa en till hårfärg :P.
För vet ni?`
Sist jag var hos hos frisören. Han som jag är s¨å toknöjd med..... men.... han förgade ju mitt hår ljusare... men man såg bara skillnad den första dagen.. och sen... de liksom är samma färg :S Jag tog nämligen mitt löshår och kollade. Samma färg!!! det ska det ju INTE vara om man gör sitt riktiga hår ljusare.... tusan också :(.. därför färgade jag mitt hår rött redan nu.!
Gillar de röda . JÄTTE mycket.


som jag babblar :)

men vad gjorde jag annars i helgen förutom att jobba?. Jooo i fredags åkte jag hem till Annika, där var Sanna också. Vi mös med jordgubbar och film. Alla var övertrötta. Vi är hårt arbetande kvinnor ;)
Lyxen för dom är att dom slipper helger iaf. men dom jobbar tokmycket i veckorna...
I lördags kom jag hem... sen vips! somnade jag på soffan efter en stoooooor härlig pizza!

men vad gör man? de liksom går INTE att festa och ha utgångar när man jobbar. Man kan INTE vara bakfull på ett jobb där man tar hand om andra människor! Där man ger medicin å¨grejer. Det är ju livsfarligt.


men jaja, nu är det ju bara en helg kvar ;)



Pussssisar!


Kommentarer
Postat av: Jessie

wiie, vi ska träffas imn!!!! Puss hjärtat

2009-07-27 @ 17:39:35
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: Nava Jeevan (Emma)

suck..hehe välkommen till jobbbranchen gumman!=) Tur att man ska snart vara mamma ledig iaf=P

2009-07-28 @ 14:19:28
URL: http://myworld-emmzy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: