Trött

Idag är jag trött, men med ett leende på läpparna :)

Igår var en super bra kväll!.
Alla nära & kära kunde komma vilket betyde jätte mycket, eller nån kunde inte komma, men dem flesta :)
Efter vår fest i lägenheten, efter "jag har aldrig" & "intim" haha :D. jag hade en egen domare, aka Danne, han höll koll på saker om mig jag inte ens visste själv.!
Sedan iaf gick vi till talang jakten. Sjukt kul!. Jag & BlondaJosse stog längst fram & hoppade & skrek, haha & Sasans band VANN :D:D:D:D:D
Det var super skoj, vår Sasan är så duktig :)


Men veeeeeeet ni?
Igår gjorde jag 2 dumma saker!!!

1) köpte choklad & stoppade in de i micron i skolan för de va så hårt, fy faaaan vad det smällde!!!!! pappret runt chokladet kunde man inte micra!!! haha suck
2) JAG GLÖMDE MINA NYKLAR HEMMA = utelåst!!!!!! så Olli får köra hem från jobb 4 h innan han slutar jobba å låsa upp för mig ;) Hanna & jag gick & fikade medans vi väntade på han :P så de va mysigt. Nu är 2 fik av hmm.. 50? på vår gata avklarat. haha

Nu har jag nyss ätit pannkaka iaf som Danne har gjort, såååå gott!
Vet inte vad vi 3 ska göra idag, Olli,Danne & jag. Städa iaf, sen kanske bara mysa å kolla film, Sen kommer Hampe också. MIna favorit killar!




Haha, bästa bilden !



Pussssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: