tisdag.

Fick nyss reda på att jag ska jobba med ungdomar i sommar! skit coolt ju, jag trodde de va gruppboende för äldre!. Ungdomar är mer häftigt ;)

Härlig dag ida!
Sov dock INGENTING i natt.
tror ni inte att korven i lägenheten bredvid bestämde sig för att se på tv HELA natten?! hehe o att hela malmö skulle vara ute på möllan och festa?

Känner jag mig som en gamling eller?
Näääädåååååå.
haha

Men skola idag.
Gick bra,
Gick sedan på stan med Ellie hon fick se lägenheten med. haha på tiden :P
Jag köpte iaf ett par skit gryma kjol/hängsle grej på H&M idag :)





Coooool :)
man kan ha den på massa olika sätt, men olika toppar å sånt till
och som kjol.
Kolla inte på min gump. den är enorm.
jaja
man födes ju med kurvor!


Nu e det Desperate Housewife ¨å de kan jag icke missa!



Puuuuussss sötisar


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyygg kjolen va gumms =) /v

2009-04-29 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: