Måndag.

Nu är vi hemma från kreta, en helt underbar vecka med Jessie,Mickis & Carro :). Vi badade, solade, festade, skrattade, spelade spel, shoppade .Vill tillbaka!!!!!!! Nuuuuuu!. :) Ligga på en madrass i havet & sova & kolla på alla männsikor, eller bli ner puttad i havet :P. Så härligt det var!.
& varmen!!!! fy vad jag älksar värme!!!! fast.... ibland var det ju helt sjukt varmt!. hehe.
Även fast det var helt underbart på Kreta var det ganska mysigt att komma hem med. Till Familjen vännerna & en speciell person.





Den finaste bilden på oss, med månen i bakrunden! :)



Därimot är jag fruktansvärt flygrädd, jag hatar att jag är det, vill verkligen inte vara det. & när vi kom upp på planet är det första vi fick reda på var olyckan. Jag började storgråta direkt... när vi var i luften var det bättre & jag grät glädje tårar när vi kom ner. Paret som satt bredvid mig på planet var så otroligt gulliga mot mig. Så sjukt söta! höll mig i handen & lugnade mig. När vi flög ner till Kreta så var det oväder så då var jag med rädd, så var det en snäll fabror som lungnade mig.
MEN dessa pratade dock danska eftersom jag & jessie flög från kastrup, så jag fattade ingenting ;) men skulle bara säga att det e så fint med männikor som bryr sig om andra, fast dem inte känner varandra! :) Å tack Jessie som var så söt mot mig på planet, Hoppas hoppas du inte blir rädd pga av mig!!!!: Jag blev flygrädd när jag åjte med mamma & pappa, dem 2 är jätte rädda!  men innan dess tyckte jag bara det var kul att flyga.
Hoppas jag kan tycka det igen en dag.



Från flyget... Brrrrr...


& hemma bara reeeeeegnar det, som jag faktiskt tycker är super mys! iaf nu!. men om det regnar i 2 veckor till blir jag nog ganska trött på det ;) & snart börjar skolan! om en vecka. Gud var det kommer kännas konstigt!!!! efter en hel sommar!!!
Den bästa sommaren någonsin :)

Pusssss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hiss eller diss? Rösta i min blogg

(Prima J ft. Colby O'Donis-Corazon)

2008-08-25 @ 19:22:19
URL: http://onlymusic.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-03 @ 20:14:33
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: