Året som har gått

Detta året har varit väldigt händelserikt tycker jag & det har hänt mycket roliga saker :)

* Jag fick mitt körkort :D

* Jag började jobba på Dressmann, & det var över 1100 personer som sökte samma jobb, fatta vad glad man var när dem valde lilla mig! :) ja okej då, dem valde 4 till.. men ändå av TUSEN! inte klockt, PLUS att jag inte hade åldern inne, dem ville egentligen att man skulle ha fyllt 20, jag fyller i dec. Men fick iaf fast jobb där :) plus att jag lärde känna super gulliga människor där :)

* Sedan kom jag in på Högsskolan, på lärarlinjen, så jag sa upp mig från mitt jobb på Dressmann som inte var lätt :( ville inte egentligen, även fast att jag verkligen vill bli lågstadielärare ;) . Trodde aldrig jag skulle komma in eftersom, mina betyg är asdåliga & mitt prov från högskolaprovet var skitkasst... samma som Carolina gynning.... hehe... 0,0 poäng ;) men kom in iaf :D & träffade massa med roliga människor!

* I somras fick vår hund valpar, 8 stycken små diamanter :D

* MIn älskling fick fast jobb och ansvar över en hel butik = vi kan flytta hemmaifrån!


åhh, året har varit jätte bra! Hoppas att 2008 kommer bli lika bra & hända lika mycket roliga saker!


Ha nu en super bra nyår :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: