Braaauooo

 Sitter här, väntar på att jossetuss ska komma till sentan så vi kan handla pesent till Sofiiie som fyller 19 idag :) .. Är hos Oliver, men han stack och skulle se vipan spexet, men de ska jag se med Theres i morgon istället... kommer bli mys .

Daaagen har väll varit så slapp. tyckte inte jag skulle vara i skolan. så var inte det, eller , ja, skulle ha prov, men jag somnade direkt när jag kom hem från jobbet!!! så de blev inte så mkt läsning =P ... så tog mig en reeegäl sovmorgon istället!
Åkte hem till Ollie sen, vi åte och åt på schandic där hans syster jobbar, så vi fick rabbat =) ...

Annrs feeeeest hos Sofie som sagt ikväll !!!! , kommer bli såå kul! .. ska bara hitta en fin present till henne med. :) sen kanske nått till sig själv med hade inte varit dumt :) ...
men får inte handla upp mina pengar , ska ju tatta mej nu snart, måste ju ha pengar till det med !!! kommer dööööö. haha eller nått! men jag SKA göra det! =) såå fint de kommer bli sen. lagom till studenten å allt :)


neej nu ska jag inte skriva mer. ska göra mej i ordning lite =)

Pusssiss Carroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: